Menighetsliv

Gudstjenester

Hver søndag kl. 11:00.

Småfelleskap

Småfellesskap er et sted for å bli bedre kjent og få nye venner.

Norkirken Kongsberg

Guds kjærlighet til alle

Ikke nøl med å kontakte oss hvis det er noe du lurer på.

Nyttige lenker:

Taler

Tjenestegrupper

Ansatte og ledere

Leie av Norkirken

Medlemskap

Givertjeneste

Personvern

Sist oppdatert: 25. januar 2024

Følgelig er denne policyen en juridisk bindende avtale mellom deg («bruker», «besøkende», «deg» eller «din») og dette nettstedets administrator eller operatør («administrator», «operatør», «vi», «oss», eller «vår»). Denne siden med retningslinjer for informasjonskapsler beskriver hva informasjonskapsler er, hvilken informasjon de samler inn, hvorfor og hvordan de brukes av Norkirken Kongsberg og noen av menighetens tjenester («tjenestene»). Vi vil også dele hvordan du kontrollerer og deaktiverer disse informasjonskapslene og trekker tilbake samtykket til å samle inn informasjonskapsler. Vær imidlertid oppmerksom på at disse handlingene kan nedgradere enkelte aspekter av dette nettstedets funksjonalitet.

For mer informasjon om hvordan vi bruker, samler inn og administrerer dine personopplysninger og informasjon, se vår personvernerklæring.

Du kan deaktivere informasjonskapsler ved å justere alternativet i nettleserinnstillingene (se nettleserens «Hjelp» for mer informasjon). Vær imidlertid oppmerksom på at handlingen med å deaktivere informasjonskapsler vil påvirke besøkets funksjonalitet og bruken av denne nettsiden og mange andre. Dessverre vil deaktivering av informasjonskapsler vanligvis føre til at visse funksjoner og funksjoner på denne siden deaktiveres. I de fleste tilfeller er det ingen standardalternativer for nettsteder for å deaktivere informasjonskapsler uten å fullstendig deaktivere funksjonaliteten og funksjonene de legger til nettstedet. Det anbefales at du aktiverer informasjonskapsler for optimal funksjonalitet og service på nettstedet.

Funksjonalitetskapsler gjør at nettstedet fungerer optimalt, og følger dine nettstedpreferanser for fremtidige besøk. Disse gjenkjenner nettstedets brukernavn og tilpasninger.

Endringer og modifikasjoner

Norkirken Kongsberg forbeholder seg retten til å endre disse retningslinjene og dens vilkår slik de er relatert til denne nettsiden og tjenestene når som helst, effektiv og i full kraft ved publisering av den oppdaterte versjonen på nettstedet.

Vennligst sjekk denne siden regelmessig for oppdateringer. Fortsatt bruk av nettstedet og dets tjenester etter det vil utgjøre ditt samtykke til slike endringer og modifikasjoner.

Aksept av retningslinjene

Mer informasjon

Har du spørsmål?

Du er velkommen til å kontakte oss!