Menighetsliv

Gudstjenester

Hver søndag kl. 11:00.

Småfelleskap

Småfellesskap er et sted for å bli bedre kjent og få nye venner.

Norkirken Kongsberg

Guds kjærlighet til alle

Ikke nøl med å kontakte oss hvis det er noe du lurer på.

Nyttige lenker:

Taler

Tjenestegrupper

Ansatte og ledere

Leie av Norkirken

Medlemskap

Givertjeneste

Personvern

Guds kjærlighet til alle

Her kan du lese mer om hva vi står for og våre visjoner og verdier.

Hei 👋

Velkommen til oss!

Vi er en aktiv menighet tilknyttet Normisjon, som er en fri og selvstendig bevegelse. Kongsberg er velsignet med fastboende og besøkende fra hele verden, og vi gleder oss over å være en del av en levende menighet, der alle kommer som de er for å søke og tilbe Gud.

Her er det mennesker i alle aldre, erfarne og uerfarne, utadvendte og forsiktige, sprudlende og stillferdige, glade og sorgtunge. Enslige, par, familier og tenåringer, enker, enkemenn og skilte. Vi har bakgrunn fra ulike kirkesamfunn, og vi møtes som de søsken i Kristus vi er, med blikket på Ham og åpne for Den Hellige Ånds gaver og budskap.

Alle som kommer vil erfare å bli sett, og tatt vel imot. Vår visjon er «Guds kjærlighet til alle» Vi ønsker at alle skal få oppleve Guds kjærlighet og bli en Jesu etterfølger.

Bli med!

I Norkirken er det mulighet for å bli med i en tjeneste, et småfelleskap og i givertjeneste. Vi tror dette er med på å skape en spesiell tilhørighet samt et herlig og variert felleskap i menigheten. Bli med for vi har bruk for dine talenter og nådegaver!

Våre verdier

Vårt verdigrunnlag er:

Nærhet til Gud og mennesker

KREATIVITET OG MANGFOLD

TJENERSINN OG OMSORG

BIBELTROSKAP OG BØNN

Mer enn en besøkende?

Bli medlem

Ta kontakt med pastor Helge Skaaheim dersom du ønsker å vite mer om menigheten og hva det betyr å være medlem. Han kan informere og sette opp et medlemskurs.