Menighetsliv

Gudstjenester

Hver søndag kl. 11:00.

Småfelleskap

Småfellesskap er et sted for å bli bedre kjent og få nye venner.

Norkirken Kongsberg

Guds kjærlighet til alle

Ikke nøl med å kontakte oss hvis det er noe du lurer på.

Nyttige lenker:

Taler

Tjenestegrupper

Ansatte og ledere

Leie av Norkirken

Givertjeneste

Personvernerklæring

Vi beskytter dine personopplysninger.

I denne personvernerklæringen gir vi deg informasjon om hvordan vi bruker og beskytter dine personopplysninger og hvilke rettigheter du har. Personopplysninger er alle opplysninger som kan knyttes til deg som enkeltperson.

Hvilke opplysninger vi har om deg

Opplysninger som gis av deg. Når du bruker våre tjenester, som ved å sende inn kontaktskjema, gir du oss typisk kontaktinformasjon, som navn og e-post..

Hvordan bruker vi opplysningene

De viktigste formålene som vi bruker opplysningene til er for å gi deg informasjon. Du kan når som helst be om at informasjonen vi ikke har rettslig grunnlag for å beholde slettes.

Hvor lenge lagrer vi opplysningene

Vi lagrer opplysningene kun så lenge det er nødvendig. Vi vil uansett lagre opplysninger så lenge det følger av lov, og der det oppstår et særlig behov, f.eks. ved klager eller krav som rettes mot oss eller av oss.

Dine personvernrettigheter

Du har mange personvernrettigheter som du gjøre bruk av ved å ta kontakt med oss, inkludert rettighetene til:
Innsyn. Få oversikt over opplysninger vi har om deg.
Korrigering. Oppdatere opplysninger om deg.
Sletting. Be om at opplysninger. Dette omfatter ikke opplysninger vi er pålagt å lagre av administrative, juridiske eller sikkerhetsmessige årsaker.
Innsigelse. Vi vil svare på din henvendelse så raskt som mulig, og vanligvis senest innen én måned. Hvis du mener at vi behandler personopplysninger uriktig, har du rett til å klage til Datatilsynet. Vi ber om at du først tar kontakt med oss, slik at vi kan oppklare eventuelle misforståelser.
Endringer i personvernerklæringen
Vi vil kunne oppdatere personvernerklæringen fra tid til annen. Du vil alltid finne siste versjon av vår personvernerklæring på denne nettadressen.

Kontaktinformasjon

Ta gjerne kontakt med oss hvis du har spørsmål, kommentarer eller ønsker å gjøre bruk av dine rettigheter. Du kan bruke følgende kontaktinformasjon:
Kontaktperson: Pastor Helge Skarheir
Telefonnummer: 932 30 470
E-postadresse: helge@skaaheim.com
Adresse: Myntgaten 19, 3616 Kongsberg

Har du spørsmål?

Du er velkommen til å kontakte oss!