Menighetsliv

Gudstjenester

Hver søndag kl. 11:00.

Småfelleskap

Småfellesskap er et sted for å bli bedre kjent og få nye venner.

Norkirken Kongsberg

Guds kjærlighet til alle

Ikke nøl med å kontakte oss hvis det er noe du lurer på.

Nyttige lenker:

Taler

Tjenestegrupper

Ansatte og ledere

Leie av Norkirken

Givertjeneste

Menighetsliv

Gudstjenester

Hver søndag er det gudstjeneste i Norkirken kl. 11:00. Velkommen til oss i Myntgata 19!

Kort om gudstjenestene

Hver søndag er det gudstjeneste i Norkirken. Her samles babyer, barn, tenåringer, unge voksne, litt eldre voksne, pensjonister og gamle. For barna er det søndagsskole hver søndag kl 11:00, for ungdommer og tweens er det Veksthuset annenhver søndag kl 11:00. Annenhver søndag kl 11:00 er det familiesamlinger hvor det er spesielt tilrettelagt for barn.

I gudstjenesten er det lovsang med tilbedelse, preken over dagens tekst, bønn, nattverd og kollekt. Du kan gå til forbønn etter gudstjenesten.

Vi tilbyr oversettelse til engelsk med utdelt headset. Gudstjenestene streames live. Opptak fra tidligere gudstjenester finner på i våre videoer på Facebook.

Velkommen til gudstjeneste hos oss!

Pastor Helge Skaaheim

helge@skaaheim.com